בלוג

בניית אתרים

בניית אתרים

פיתוח אתר אינטרנט

אנו מציעים שירותים מקוונים לחברות ופרטיים. השירותים שלנו מבוססים על הפתרונות העדכניים ביותר.

אנו מציעים גם עיצוב ממשק גרפי אטרקטיבי, אירוח ותצורת דומיין עבור כל לקוח.

 

למה תרגיש בנוח לעבוד איתנו:
פשוט להגיד איזה אתר אתם רוצים. לא צריך לדעת את הטרמינולוגיה הטכנית ולהבין את המטבח הטכני. אנחנו בעצמנו נתרגם ל"תכנות" ונכין משימה טכנית.
האתר שלכם יעבוד ביציבות, ללא תקלות וקפיאות, מכיוון שאנו ניצור אותו בטכנולוגיית CMS מודרנית וורדפרס, ג'ומלה, Opencart.
האתר שניצור עבורכם יהווה כלי עבודה מן המניין לעסק שלכם. אנחנו תמיד מנסים להבין איזו בעיה אתם רוצים לפתור ולפעול לתוצאה.


העולם הוירטואלי

כל כך שזור במציאות, עד שאיננו יכולים עוד לדמיין חיים ללא מציאות דיגיטלית. כל יום אנו מקבלים הודעות דואר אלקטרוני, קוראים חדשות ברשתות חברתיות, מתקשרים בפלטפורמות מיוחד ובשליחים. אפילו שיחות נמוגו ברקע: אנחנו מעדיפים לשלוח הודעה מיידית ברשת.נראה שבתנאים כאלה, שבהם לכל משתמש יש תריסר חשבונות במגוון אתרים (כולל רשתות חברתיות), אין צורך באתר אישי. 

האתר נותן אמינות לעסק ומאפשר לך לבטא את עצמך

לקוח מפקפק בחיפוש אחר מידע על החברה הולך לגוגל. לאחר הזנת שם החברה אמור להופיע קישור לאתר אישי בו ניתן לקרוא באיזה סוג חברה מדובר ומהי, מה היא עושה, אילו נתוני רישום יש לה, האם יש לה רישיונות ותעודות, מה כתובת זה נמצא וכו'. אם אין אתר אינטרנט ככזה, אז זה מטיל צל על העסק שלך: לקוחות פוטנציאליים פשוט מתחילים לחשוב שאתה חברה ליום אחד, ואסור לך לקנות ממך מוצר.

כמובן, אפילו רמאים יודעים זאת ויוצרים אתרים בני עמוד אחד כדי לעורר אמון, אבל זה כבר סיפור אחר. אם תיגשו ברצינות לפיתוח עיצוב האתר והתוכן שלו, ספקו מידע מקיף על עצמכם, אז זה בהחלט לא יבריח את המשתמשים.

אתר + חיפוש אורגני = אהבה

גוגל עדיין מהווה את הנתח הגדול ביותר של החיפושים. המשמעות היא שהסיכוי למצוא את העסק שלך גדל אם יש לך אתר אישי עם דירוגים טובים. כן, אתה יכול ליצור חשבון ברשת חברתית פופולרית, אבל רק מיעוטם עושה חיפושים ברשתות חברתיות.אם תבצע כראוי SEO-optimization של האתר, בחר את מילות המפתח הנכונות ותפתח אסטרטגיית שיווק יעילה, האתר שלך ידורג הרבה יותר טוב מהמתחרים, מה שיגדיל את המודעות למותג וימשוך לידים.

האתר אינו תלוי באלגוריתמים של מערכות אחרות

בואו נשווה את האתר לדף הפייסבוק. קהילת פייסבוק כפופה לכללי הפלטפורמה. אם הם מופרים, פייסבוק יכולה לחסום את המשאב שלך, מה שאומר אובדן של חומרים יקרי ערך, קשרים עם לקוחות וסתם מנויים שנצברו במשך זמן רב.אל תשכח שלפלטפורמות כאלה יש אלגוריתמים משלהם, שאת העיקרון שלהם אף אחד לא יכול להסביר, והם אלה שמחליטים באיזו תדירות הפוסטים שלך יוצגו למשתמשים אחרים.כשאתה יוצר אתר, אתה קובע כללים משלך. אינך צריך עוד להסתגל לדרישות המשתנות ללא הרף של פלטפורמות צד שלישי ולדאוג לבטיחות המשאב שלך.

לאתר מבקר קהל היעד, שקל הרבה יותר להמיר אותו

פלטפורמות חברתיות הן בעיקר מקום להירגעות ולתקשורת קלה. הם באים לשם להירגע. לכן, הרבה יותר קשה לעמוד ממותג לזכות בתשומת לבם של משתמשים כאלה.המבקרים באתר אישי, ככלל, מוצאים אותו בעצמם. יש להם בעיה או צורך לא פתור והם נתקלים באתר שלך ומחפשים פתרונות. אנשים כאלה מוכנים הרבה יותר לבצע רכישה, והמשימה שלך היא לשכנע אותם בנכונות הבחירה ולעורר אמון.

האתר מתאים ביותר כחלק המרכזי של אסטרטגיית שיווק רב-ערוצים.

בשל הרבגוניות והמבנה המורכב שלו, האתר יכול להפוך למעין "רכזת" לתקשורת עם הלקוחות. באתר ניתן לשלוט באינטראקציה עם הקהל בערוצים שונים, לעקוב אחר מדדי ביצועים. לשם כך, עליך להפנות תנועה מערוצים אחרים (פרסום בתשלום, פודקאסטים, יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, סמינרים מקוונים, משפכי מכירות) לאתר בו היא תעובד.

האתר מהווה מקור למידע עדכני 

זה לא רק על פורטלי חדשות. אפילו אתר תאגידי יכול ליידע את המשתמשים על מבצעים קרובים, שחרור מוצרים חדשים, שינויים בעבודה וכו'. נהוג לסמוך על מידע באתר הרשמי.

האתר הוא כלי לחידוש בסיס הלקוחות

על ידי פרסום טפסי הרשמה באתר, תקבל באופן אוטומטי נתוני לידים יקרי ערך (מייל, שם, מספר טלפון) להמשך תמיכתם בהמרה. כמו כן, באמצעות טפסי ההרשמה תוכלו לחדש את בסיס המנויים (אם יש לכם ניוזלטרים במייל). אלו ניוזלטרים באימייל שהם נהדרים ליצירת קהל נאמן, שבעתיד יכול להפוך לתומך במותג.

בהשוואה לפלטפורמות של צד שלישי, דרך האתר שלך אתה מקבל את המידע השלם והאמיתי ביותר על הלקוחות, בעוד ששירותי צד שלישי מסננים את הנתונים ומחליטים עבורך איזה מידע תראה. כתוצאה מכך, אין לך תמונה מלאה של הקהל שלך.

האתר הוא הפנים של העסק

הודות לאפשרויות הבלתי מוגבלות של האתר, תוכלו לעצב אותו כך שישקף בצורה הטובה ביותר את המותג שלכם ויהפוך אותו לזיהוי. זה יכול להיות סגנון הכתיבה והתקשורת עם מנויים, צבעים ופונטים, לוגו ו-favicon. ככל שהאתר שלך יהיה ייחודי יותר, כך המותג שלך יהיה בלתי נשכח יותר. לכן, כל כך הרבה תשומת לב מוקדשת לעיצוב האתר.

אתר אינטרנט הוא דרך לשפר את שירות הלקוחות

באתר תוכלו להוסיף צ'אט חי כדי להגיב במהירות לבקשות לקוחות. טופס המשוב למכתבים מפורטים יותר או הווידג'ט "הזמנת התקשרות חזרה" לא יזיק. מדור השאלות הנפוצות חוסך זמן ומשאבים לחברה וללקוחות: במקום לענות לטלפון אתה מפנה את הלקוח למדור עם שאלות ותשובות פופולריות, שבו הוא יכול למצוא מידע שימושי ולהיפטר מתחושת חוסר הוודאות.למרות הרשימה המרשימה של יתרונות ברורים, ישנם בעלי עסקים המסרבים בעקשנות להכיר ביתרונות האתר ולהעלות טענות נגד משלהם.

למה עסקים צריכים אתר - מסקנה

המגמה לדיגיטליזציה נוספת של כל תחומי החיים רק תתפוס תאוצה. בעתיד, התפרצויות חדשות של המגיפה אינן נכללות, אשר "יקפיאו" את החיים החברתיים ויאלצו את כולם להיכנס לאינטרנט.האתר הוא הנכס הבלתי מוחשי היקר ביותר של החברה, המושך לקוחות חדשים, מחזק את האמון בחברה ומגביר את סמכותה בעיני הקהל.אתר אינטרנט אישי הוא חובה מוחלטת עבור כל עסק שרוצה להתחרות בשאר המשתתפים בשוק.

 

Related Articles