קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות: אסטרטגיה, פרסום, תוצאה
להתפתחות המורכבת של עסקים ברשתות חברתיות קודמת עבודת הכנה:
יצירה, הכנה ושיפור של האתר שאליו תימשך תנועה;
בחירת שיטות קידום;
בחירת נושאים, עריכת תכנית תוכן, פיתוח אסטרטגיית תקשורת.
כן, העבודה היא רב-שלבית וקשה, אבל היא תביא לתוצאות עסיסיות בדמות המרה מוגברת, לקוחות חדשים, תעבורה איכותית, שיותר מהם יגיעו ממכשירים ניידים.
ישנם יתרונות רבים, ולכן נשקול את כל השלבים והתכונות של קידום ברשתות חברתיות ביתר פירוט.
SEO ו-SMM ולמה זה חשוב?
כאשר מתחילים לקדם אתר ברשתות חברתיות, יש לזכור של SEO ו-SMM יש הבדלים, אי אפשר לסווג את המושגים הללו כמכלול.
SEO (מאנגלית. Search Engine Optimization) הוא מכלול של אמצעים שמטרתם אופטימיזציה חיצונית ופנימית למנועי חיפוש. המטרה העיקרית היא לקדם את האתר עבור שאילתות חיפוש בהן משתמשים משתמשים. קידום אתרים נכון מספק זרימה של תנועה אורגנית, מגדיל את התנועה לאתר וכתוצאה מכך גם המרה. נעשה שימוש בכלים שונים - החל משאילתות מפתח ועד הגדלת מספר הקישורים הנכנסים.
SMM (מהאנגלית Social Media Marketing) - שיווק ברשתות חברתיות. זה כולל הפעלת קבוצות, השקת קמפיינים פרסומיים בתשלום, מהדורות חדשות וכלים נוספים למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים. SMM יעיל למדי, מכיוון שיותר מ-70% מהמשתמשים בגילאי 18 עד 40 מעדיפים לעקוב אחר מוצרים חדשים, לחפש מידע ולתקשר עם המותג באמצעות רשתות חברתיות.
ההבדל בין SMM ל-SEO ברור: שיווק מכוון בעיקר להגברת המודעות, בעוד ש-SEO מכוון למשוך לקוחות אמיתיים. עם זאת, לרשתות חברתיות יש השפעה על קידום אתרים, כי אם משתמש יחפש מוצר, חברה או חנות מקוונת לפי שם/מותג/אזור, אז בשורות הראשונות של הגיליון הוא יראה לא רק את האתר הראשי, אלא גם קישור לקבוצה. הנוכחות של האחרון מגבירה את האמון והתנועה. ניתן להשתמש בכלים אלה בזוגות לקבלת תוצאות מצוינות.
כיצד להתכונן לקידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות?
משתמשים לוחצים באופן פעיל על קישורים מרשתות חברתיות, התנהגות נוספת שלהם קובעת את איכות האתר. לכן, יש להכין את האחרון על ידי ביצוע אופטימיזציה לרשתות חברתיות (SMO). לפני השקת קמפיין, תוכלו להזמין פיתוח של דף נחיתה שיעזור לכם לאסוף פרטי התקשרות ולהציג את המוצר/שירות שלכם בצורה רווחית. הנוכחות של דף נחיתה חשובה במיוחד עבור פרסום ממוקד. כמובן שעמוד אחד לא מספיק, בשלב זה חשוב לדאוג לאופטימיזציה, אנליטיקה, תעדוף וכדומה. נבחן מאגר שיטות טכניות שיסייעו בהכנת האתר לקידום באמצעות רשתות חברתיות.
זה עוד עולם שלם
זו הסיבה שיש לנו אנשי מקצוע בתעשייה הזו והם יודעים את הדברים שלהם
אז אנחנו מוכנים לעבוד איתכם ואתם?